fredag 25 januari 2008

Och lite sång...

Det här hör till inlägget nedanför.

11 kommentarer:

Bloggblad sa...

Snyggt jobbat med länkarna. Det tar sig.

aurorabuddha sa...

Jo, jag tycker hon gor det bra! :o)

Musikanta sa...

Bloggblad: mer, mer!!
Aurorabuddha: jag känner mig riktigt upplivad!

Bloggblad sa...

Presentationen av dig själv här ovanför blev ju jättebra. Stämmer på pricken.

Bloggblad sa...

Men hallå! Jag tittar in här lite då och då och förväntar mig lite nytt att roa mig med....

aurorabuddha sa...

Jag undrar ocksa vad hon pysslar med!

Och jag som satte musik pa min blogg igar, som jag tankte att bade Musikanta och Bloggblad skulle tycka om...

Bloggblad sa...

aurora: Hon har säkert en massa spelningar på g. Jag kommer in och lyssnar på din musik.

aurorabuddha sa...

Bloggblad: Vi kan ju prata om henne da, medans hon ar borta! ;o)

Hon ser ju valdigt bra ut for sina ar, tycker du inte? Jag trodde for sure att hon var i 50-arsaldern.

Tror du hon skulle gilla musiken dar pa min blogg?

Bloggblad sa...

aurora: Hon är verkligen en bra förebild för hur snygg och fräsch man kan hålla sig!
Och jag tror visst att hon gillar musiken - och killarna! Hon jobbade som jazzpianist för många år sen.

Anonym sa...

Men vad förvånad jag blev när jag upptäckte Bloggblad på bilden! Så roligt!
Vilken vacker skönsång, en gång i tiden hade jag ok sångröst men den är tyvärr borta nu.
Lycka till med bloggandet!

Musikanta sa...

Aurorabuddha: Jag har faktiskt ett par nya inlägg ny så jag har inte legat på latsidan. Jag lyssnar på all musik som du lägger in på din blogg.
Marskatten: Så kul att du hittade hit! Sången är bara på skoj fast Bloggblad går och tar sånglektioner så att hon kan hon. Andrastämman till sången sitter sedan ettan i flickskolan.
Bloggblad: Jag vet inte om man kalla det för jazzpianist precis. Jag spelade lite på restaurang.